Thursday, May 21, 2009

Raya nak datang lagi!!!! Ape lagi ?


Hi...gurls....
Di sini saya ingin berkongsi dengan anda semua...Apa dia? Ha...u all dah beli baju raya tahun ini....? Belum....!!!Bagus lah tue.Opps belum puasa dah nak raya...Biasa lah tue..nanti all tukang jahit tak nak jahit plak... baik beli awal-awal kan?..Itu tips dari saya..hehe... Tak yah doh susah pikir n nak pi jauh-jauh...Kat Styleletto semua leh dapat...Harga teramatlah berpatutan dengan kualiti yang dijaga....Disini kami mementingkan kualiti dari kuantiti..Tu lah pasal harga berpatutan. Lu pikir lah sendiri!!!MARI kita kongsi...... Saya baru dapat "baju kebaya n baju kurung" dari Indonesia...Jadi hari ini baru lah tangkap gambar...Terkantoi plak.. Opps, terlebih sudah.... and now baru i nak post kat my blog...Boleh dikatakan all baju kat sini semua lawa-lawa...Serius kalau anda beli saya boleh jamin 100% mesti anda lah paling lawa pada raya tahun ini ...Apa-apa pun jangan terlalu bergaya ingat orang yang telah tiada. Kita sebagai manusia kena beringat-ingat...Anyway, if u feel free just tengok-tengok kat my blog n rasa-rasa nak beli bolehlah email i ...Tapi jgn risau "harga boleh dirunding"...Tetapi mesti ingat sekali jer pembayarannya. Dan jika ingin bertanya lebih lanjut lagi mengenai kain ini hubungi saya melalui email. Oklah, check it out!!! Eh, terlupa saya semua baju kebaya diatas NON-RESTOCKABLE...Jadi jgn lupa *first come first serve*.


0 comments on "Raya nak datang lagi!!!! Ape lagi ?"

Post a Comment

 

* Styleletto * Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez